Monday 21 February 2011

M.O.N.D.A.Y

Ok, today's class starts at 8.30a.m. One thing I hate about uni life is waking so darn early to go to class....:'( Tiap kali ckp dekat org mcm tu mereka kata "ENJOY IT FOR NOW". If i have a penny for every time someone says that, I would have a lot of of money by now.
Anyways, event2 yg berlaku hari ini adalah seperti :

  • pagi2 buta dah kena berleter/marah dengan lecturer sbb tak paham ape dia ajar....:'( tersentap dowh....nasib baik time tu saya tak present.....klu saya tgh present confirm saya MENANGIS.....:) biasa la saya "EMOTIONAL" lebih2.....hehe
  • kedua, ketika mengundi....org yg duduk kat counter check kat matrik tuh, muka seposen je boleh??!! tapi rasa-rasanya 1sen pun tak smpi....ish ish....tau la letih, tapi senyum la sikit.....baru pukul 10pagi.....
  • ketika kelas kedua, gadis ayu, permaisuri, budak kedah dan saya duk main SUDOKU....nak gerakkan minda saya yg agak lama tak berfungsi dgn betul...hahahaha.....nasib baik la Dr. tu sesangat baiknya....:) takpe, kata Dr. saya sem lepas, "klu nak buat kerja lain BUAT tapi JANGAN duk kacau kwn sebelah".....saya tak kacau tapi saya main sudoku je....
  • tadi ade org simbah cat merah kat moto org lain....kesian org tuh...:'( alang2 nak kenakan cat, cat la betul....kan blh dpt pahala....:) ni main baling2 je...ish ish....ape MOTIF org tu pun tak tau.....kesian kot....cuba la klu ko kena, takkah ko marah jugak....?? "FIKIR DULU SEBELUM BUAT". Allah S.W.T dah bagi otak yg cukup sempurna utk berfikir, so gunalah....:)
So far that's all the interesting that happened...:) Wonder what's gonna happen tmr??!! I wonder...:p

No comments:

Post a Comment